Τρίτη, Μαρτίου 12, 2019

Στεργιάννα Γιαφεντή -Υπ. Δημοτική Σύμβουλος του συνδυασμού "ΔΥΝΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣ" .


Μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να κατέβω στις επερχόμενες   Αυτοδιοικητικές  Εκλογές , ως Υπ. Δημοτική Σύμβουλος του συνδυασμού "ΔΥΝΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣ" με επικεφαλής τον Δημήτρη Ελευσινιώτη.

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και κατοικώ στην Σαλαμίνα .
Γονείς μου ο Θοδωρής Γιαφεντής και η Κουλίτσα  Χατζοβούλου.
Σπούδασα πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών.
Εξειδικεύτηκα στην μουσικοκινητική αγωγή, διεύθυνση χορωδίας και μεθόδων διδασκαλίας και στην επικοινωνία- μάρκετινγκ στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργάστηκα σε ωδεία,  στην οργάνωση εκδηλώσεων καθώς επίσης σε θεατρικές ,κινηματογραφικές και ραδιοφωνικές παραγωγές. Είμαι υπάλληλος στο Κέντρο Διημέρευσης Α.μεΑ Σαλαμίνας.
Έχετε αναλογιστεί ποτέ πραγματικά, ποιες αλλαγές μπορούν να αλλάξουν την ποιότητα
ζωής μας;
Έχετε ποτέ αξιολογήσει τα «θέλω» σας;
Έφτασε λοιπόν η στιγμή που τα «θέλω» μας να γίνουν πράξη!!!
Διότι ……ΘΕΛΩ…
… να περπατώ σε πλατιά, καθαρά, καλλωπισμένα και «ελεύθερα» πεζοδρόμια, με
ασφάλεια
… να κάνω βόλτα στο νησί μου, χωρίς να βλέπω τις «εικαστικές παρεμβάσεις» των
Σκουπιδιών (παντός είδους) που το κοσμούν.
… να έχω ανοικτούς χώρους αναψυχής, για να βρίσκομαι με τους φίλους μου.
… να βλέπω τις πλατείες και τις παιδικές χαρές, ακίνδυνες, καθαρές, χρηστικές και γεμάτες
ζωή.
… να δω την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ανάπλαση και ανάδειξη του ιστορικού κέντρου της Σαλαμίνας.
… να έχω επιλογές γύρω από τη διασκέδασή και την ψυχαγωγία και να μην αναγκάζομαι να φεύγω από τη Σαλαμίνα, λόγω έλλειψης αυτών.
… να αισθάνομαι περήφανη που είμαι από τη Σαλαμίνα και να μην νιώθω ντροπή και θυμό από τις επιλογές των «λίγων».
… να έχω όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες στο νησί, σε πλήρη λειτουργία.
… να έχω οργανωμένο και στελεχωμένο από προσωπικό, Κέντρο Υγείας.
… να αναδείξουμε την ιστορία και τον πολιτισμό της Σαλαμίνας.
Πραγματικά, αυτά δεν είναι κάποια από τα «θέλω» όλων των συμπολιτών μου;
Γι’ αυτούς τους λόγους, στηρίζουμε για Δήμαρχο την υποψηφιότητα του Δημήτρη
Ελευσινιώτη, για έναν «Δυνατό Δήμο».
Δεν υπόσχεται λύσεις…. τις έχει!!!! Διότι… «Πρώτος  Πολίτης… ο Δημότης».
Για να αναδείξουμε το Πολιτισμό. Για να αλλάξουμε την καθημερινότητα…
Για να κάνουμε το «Πολιτισμό τέχνη της Καθημερινότητας»
Θέλω να …ζήσω ΕΔΩ!!!!!!
Στεργιάννα  Γιαφεντή -Υπ. Δημοτική Σύμβουλος